طراحي سايت توسط متخصصش طراحي سايت توسط متخصصش .

طراحي سايت توسط متخصصش

طراحي سايت اداري وب مب

از مهمترين بخش هايي كه بايد در طراحي سايت اداري مورد توجه شما قرار بگيرد، ريسپانسيو بودن سايت است. توجه به اين نكته از اين رو است كه كاربران زيادي سايت اداره شما را از روي گوشي هاي تلفن همراه پيگيري ميكنند.

طراحي سايت واكنش گرا يا ريسپانسيو به سايت شما اين امكان را ميدهد تا اندازه و سايز فونت در تمام نمايشگرها از تلفن همراه تا كامپيوترها نمايش درستي داشته باشند. اگر سايت شما اين ويژگي را نداشته باشد، بسياري از كاربران را از دست خواهيد داد.

شركت هاي طراحي وب سايت به اين منظور از جديدترين ابزارها و فريم ها استفاده ميكنند تا وب سايت هاي اداري بتوانند نمايش خوبي در انوع دستگاه ها بگيرند و انتظارات كاربر را برآورده كنند

طراحي سايت اداري وب مب

 

توجه داشته باشيد يكي از گزينه هاي سئو سايت همين كاربر پسند بودن سايت است كه ميزان بازديد و استفاده از امكانات سايت را براي بازديد كننده بالا ميبرد و وب سايت شما نزد گوگل رتبه خواهد يافت.

اين موارد جز موارد كلي در طراحي سايت اداري مي‌باشد و بسته به به فعاليت ادارات و سازمان هاي مختلف ممكن است امكانات ديگري افزوده شود. نمونه كار طراحي سايت در رابطه با سايت هاي اداري سايت شهرداري زاويه قابل مشاهده است. براي مشاهده تمامي نمونه كارهاي طراحي سايت ميتوانيد به صفحه نمونه كارها مراجعه نماييد.

امروزه با گسترش روز افزون اينترنت، داشتن وب سايت براي اكثر اقشار جامعه اعم از ادارات، سازمان ها و شركت ها چه خصوصي و چه دولتي امري ضروري است. هدف از طراحي سايت اداري در بيشتر ادارات و سازمان ها، انجام عمليات به صورت غير حضوري مي باشد. اين كار باعث كاهش تردد در ادارات و همچنين صرفه جويي در زمان و هزينه ي ارباب رجوعان مي شود. سايت هاي اداري بايد داراي فرم هاي الكترونيكي باشند. اين امر باعث مي شود تا مخاطبان بتوانند به وسيله ي اين فرم ها با مديران و حتي كارمندان اين ادارات در ارتباط باشند. در ادامه با تيم طراحي سايت وب مب همراه باشيد تا امكانات سايت اداري را بررسي كنيم.

همچنين طراحي سايت اداري براي سازمان ها و ارگان هاي دولتي همگان را ملزم مي كند تا جهت سهولت كارشان از وب سايت استفاده نمايند. چرا كه ترافيك خيابان ها و آلودگي هوا باعث شده افراد كمتر ترجيح بدهند در صف هاي شلوغ و جمعيت منتظر بمانند و تنها با چند كليك ساده كار خود را انجام دهند. از طرفي با شيوع ويروس COVID-19 در جهان و رعايت فاصله اجتماعي مراجعه حضوري به مراتب كمتر شده و بيشتر كارها اينترنتي انجام مي شود.

اما همان‌گونه كه داشتن سايت اداري براي سازمان‌ها و ارگان‌ها اهميت خاصي دارد ، طراحي سايت اداري نيز به همان اندازه مهم است. طراحي سايت اداري به دليل داشتن ويژگي ها و امكانات خاص خود بايد به دست افراد با تجربه و متخصص سپرده شود. هم چنين سئوي اين سايت ها نيز امري مهم است كه نبايد آن را فراموش كرد.

تيم طراحي سايت وب مب با سابقه فراوان در طراحي سايت و بهينه سازي سايت (seo site) آماده ي ارائه ي خدمات مي باشد.

براي راه اندازي وب سايت هاي اداري مديران مي توانند به شركت هاي طراحي وب سايت مراجعه نمايند لذا پيشنهاد مي كنيم قبل از مراجعه و جست و جو براي يافتن بهترين شركت طراحي وب سايت با مشاوران ما در زمينه طراحي سايت تماس حاصل نماييد . شركت طراحي وب سايت وب مب بيش از ده سال سابقه در طراحي و بهينه سازي وب سايت هاي مختلف دارد و از اين نظر مشاوران ما مي توانند مشتريان را به درستي هدايت نمايند . همچنين طراحان شركت وب مب سابقه درخشان در طراحي وب سايت هاي مختلف دارند ؛

پورتال سازماني ، در واقع ، فرصتي براي هر مدير يا مقام دولتي در اختيار كاربران اينترنت براي سرعت بخشيدن به كار در پذيرش بالاتر است … در واقع ، با وجود پورتال ، مردم مي خواهند به راحتي به پورتال سازمان هاي دولتي از طريق اينترنت دسترسي پيدا كنند.
با توجه به اينكه سايت پورتال متشكل از بخش هاي مختلف, شما مي توانيد همه چيز مربوط به اين سازمان انجام, از جمله هر پانل. در حال حاضر با توجه به الكترونيكي طبيعت عمومي و خصوصي مراكز حضور سازماني پورتال اجازه مي دهد تا هر سازمان به ارائه خدمات مختلف با استفاده از يك پورتال است.

هنگام طراحي پورتال سازماني ، امكان خطاها و كاستي ها در روند كار ، اختصارات اداري در نظر گرفته مي شود … در واقع امروز همه سازمان هاي دولتي نياز به ساخت يك پورتال و داشبورد سازماني به مال شما. چندين شركت براي طراحي پورتال حرفه اي ايجاد شده است.
بنابراين ، براي ايجاد پورتال يك سازمان به بهترين شكل ممكن ، شما مي توانيد براي كمك در توسعه پورتال دولت با مراجعه به اين شركت ها بپرسيد. يكي از اين شركتهاي معتبر به خصوص در زمينه طراحي وب سايت ، ايجاد و طراحي پورتال ، شركت وب مب پردازش مي باشد.

فروشگاه اينترنتي فراكابل با هدف فروش محصولات به صورت آنلاين به تعداد بيشتري از مراجعان، از طريق قديمي ترين شركت طراحي سايت اقدام به طراحي سايت نمود. نمونه كار طراحي سايت فروشگاهي فراكابل توسط دپارتمان طراحي سايت با برند وب مب طراحي شده است. اين پروژه با استفاده از بسته طراحي سايت فروشگاهي ايراكد با جديدترين متدهاي روز دنيا پياده سازي شده است.

طراحي سايت براي ادارات، سازمان ها و وزارتخانه ها بايستي هم بر پايه ديدگاه و نظر كارمندان و مسئولان و همچنين بر اساس نيازها و خواسته هاي ارباب رجوع طرح ريزي و پياده سازي گردد.

ادارات دولتي و همچنين اغلب تشكل هاي غير دولتي بر پايه ارايه خدمات، شكل گرفته اند، لذا ارايه خدمات الكترونيكي از طريق وب سايت به مراجعان و مخاطبان بايد در طراحي سايت هاي اداراي در مركزيت امر قرار بگيرد.

معمولا در طراحي وب سايت اداري، طراحي وب سايت سازماني و يا طراحي پورتال، به بحث امنيت توجه زيادي مي‌شود.

اگر طراحي سايت اداري براي يك سازمان دولتي است شايد خيلي بحث سئو اهميت چنداني نداشته باشد اما براي ادارات و سازمان هاي خصوصي ، موضوع كاملا متفاوت است. طراحي سايت اداري بايد مبتني بر اصول سئو بوده و محتواي استفاده شده در سايت به طور كامل بهينه گردد. در ادارات خصوصي، وب سايت يكي از ابزارهاي مهم تبليغاتي محسوب شده و هزينه و زماني كه براي طراحي و نگهداري از آن مي شود بايد هدف دار و در جهت تبليغات اداره باشد.

پس از طراحي سايت اداري لازم است همواره به فكر توسعه و بهبود سايت خود باشيد. براي نمونه هاست باكيفيت تهيه كنيد. اين موضوع نقش مهمي در افزايش سرعت سايت خواهد داشت. يك سايت كند موجب مي‌شود مخاطبين زيادي را از دست دهيد.

هم‌چنين پشتيباني سايت جهت حل مشكلات سايت، به روز رساني سايت و ارتقا امنيت سايت ضروري به شمار مي‌رود. با توجه به آن كه اطلاعات كاربران و سازمان در سايت موجود است، حفظ امنيت مسئله مهمي به شمار مي‌رود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۵:۱۰:۱۸ توسط:حامد خميس آبادي موضوع: نظرات (0)